Records del carrer de l’Aigua de Jordi Casas al diari de Vilanova.

M’agrada’t molt aquest article del Jordi Casas sobre el carrer de l’Aigua amb el títol “Records del carrer de l’Aigua” en el diari de Vilanova d’aquesta setmana.

Tenia nou anys i en aquesta foto dels gegants era de l’any 1958 i que jo vaig agafar com capçalera del meu bloc “el gegant de la porra”. Una foto que ja havia publicat moltes vegades, principalment en el tema dels gegants. Me’n recordo  d’aquella època i del que diu en Jordi Casas, també ex veí del carrer de que tots els veïns sempre érem una pinya i que el carrer el fèiem servir per tot, per jugar, treballar i per fe festa.

El carrer de l’Aigua era un carrer amb molta personalitat i on sempre es feien lluminàries o festes del carrer, on hi participava tothom, hi on cada casa tenia un motiu… a casa li deien a “Cal Magí de les cabres”, ja que el meu avi Magí tenia i tractava amb cabres. Més tard cap els anys 80 i mes endavant el carrer va ser un referent per el carnaval, alguns veïns sempre tenien ganes de gresca i tant muntàvem un carnaval que el centenari de l’arribada del ferrocarril o el 11 de setembre o també els tres tombs… teníem ganes de festa.

Felicitats Jordi per l’article!

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari